روز گذشته پسر بچه اي دو ساله به علت سقوط در استخر باغی در يكي از شهرک های مسکونی شهرستان ساوه، جان خود را از دست داد. 
کد خبر: ۱۰۲۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 23 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " علی اکبر عیسی آبادی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در اين باره گفت: در حدود ساعت ۱۵عصر روز گذشته گزارشي مبني بر غرق شدگي كودك خردسالي در استخر یکی از باغات منزلی دريكي از شهرک های مسکونی این شهرستان به مركز فوريت هاي پلیس ۱۱۰ اعلام شد.
وی افزود: با اعلام اين خبر بلافاصله تيم هاي امدادي و مأموران انتظامي در محل وقوع حادثه حاضر شدند که طي بررسي صورت گرفته مشخص شد كودك پس از جدايي از والدين در استخر آب كنار خانه باغ سقوط کرده است که بلافاصله او را از آب بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل می کند که با وجود تلاش نیروهای امدادی، فرزندش به دلیل خفگی در بیمارستان جان می سپارد.
این مقام انتظامی اظهارداشت: با تائيد مرگ این پسر بچه از سوي نیروهای امدادی بیمارستان، پرونده این حادثه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی فرستاده شد.
سرهنگ عیسی آبادی از تمامی شهروندان خواست تا همواره در مراقبت از فرزندان خردسال خود، تلاش بیشتر کرده و از بازی کردن آنان در اطراف استخرها و سدهای خاکی و دیگر مکان هایی که فاقد هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق هستند، خود داری کنند تا هرگز شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار